streda 5. júla 2017

Knižné prírastky - JÚN 2017

Jún preletel ako voda. Zo začiatku som mala ešte nejaké skúšky, potom pár dní voľna a začala som v novej práci (popri ktorej som doskúškovala). Z mojej práce som nadšená, veľmi ma baví a okrem nej som sa venovala čítaniu a recenzovaniu. Môžete sa tešiť na mnoho recenzii, ktoré budem postupne zverejňovať. Dosť sa s nimi ponáhľam, keďže júl strávim (opäť) v Poľsku na letnej škole. No vás asi viac zaujímajú moje knižné prírastky, tak nech sa páči. 

Pribudnutých kníh hlásim 15 a to hlavne vďaka burzám v knižniciach. V našej obecnej knižnici sme vyraďovali knihy a nejaké som teda zobrala domov. Sú to Nox et Solitudo a Verše od Ivana Krasku, Martin Eden a Láska k životu od Jacka Londona a Máj od Karla Hynka Máchu. Potom to bola burza v Turčianskej knižnici, kde mali mnoho úžasných kníh, ale odolala som a priniesla som si len šesť. Sú to O prospěšnosti alkoholizmu od Michaila Bulgakova, Americká tragédia od Theodora Dreislera, Stalker od bratov Strugackovcov, Krk čiernej mačky od Julia Cortázara, Faraón od Bolesława Prusa a Jeden deň Ivana Denisoviča od Alexandra Solženicyna. Tieto kniha má stáli len niekoľko eur, no okrem týchto dvoch knižníc som podporila ešte jednu, keď som kúpila vyradenú knihu Bolesława Prusa Bábka 1

Okrem vyššie spomenutých kníh mi nejaké poslali aj vydavateľstvá, za čo im veľmi pekne ďakujem. Ako som spomínala v samostatnom článku, stala som sa ambasádorkou festivalu Humbook a prišiel mi prvý balíček, v ktorom som si našla knihu Šepotání od A. G. Howard, ktorú budem v najbližších dňoch recenzovať. Albatros mi tiež poslal knihu Kosmonaut z Čech od Jaroslava Kalfaře, ku ktorej som sa ešte žiaľ nedostala. Vydavateľstvo Motýľ mi zaslalo novú knihu Michaely Elly Hajdukovej Nepriznaná. Recenziu už mám hotovú, môžete sa na ňu tešiť v najbližších dňoch. Slovart vydal novinku Frajer na záskok od Kasie West. Knihu som už tiež prečítala a recenziu zverejním čoskoro. Posledným recenzným výtlačkom sú Spiaci obri Sylvaina Neuvela, na ktorú sa veľmi teším a dúfam, že si ju prečítam čo najskôr. 

Toto sú moje júnové prírastky, vidíme sa opäť v auguste! Prajem pekné leto!


1 komentár:

  1. Ahoj rada sledujem tvoj blog a ja som tiež v júni využila Burzu kníh v našej knižnici v mojom meste. Odišla som s piatimi knižkami takže spokojnosť nadovšetko. Len neviem ešte kedy to budem čítať. :D
    A čo sa týka recenzií veľmi som zvedavá na posledné tri knižky ktoré si zrecenzovala. A teším sa na články. :)

    OdpovedaťOdstrániť